Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1003111
Sist endret:
1. februar 2013, 13:02
NVI-rapporteringsår:
2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012
Organizational requirements in open service innovation
Marika Lüders
Bok
Bok
Innovation through Social Media : ISM 2012 workshop proceedings, Oslo, Norway, December 3, 2012
ISBN:
978-82-321-0088-0
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 41 - 49
ISBN:
978-82-321-0088-0
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-321-0088-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Organizational requirements in open service innovation
Sammendrag
Open innovation software is regarded as valuable for involving users and stakeholders in service innovation. This paper discusses findings from a qualitative study where nine middlemanagers in a large service-company were interviewed about their experiences of an open innovation portal within their company. Results show that realizing the benefits of open innovation software demands: (1) that users see the value of participating; (2) an elaborate and reliable method for idea and innovation management; and (3) a strategy for leveraging the added value of networked innovation.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Marika Lüders
Forfatter
ved Sustainable Communication Technologies ved SINTEF AS
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Innovation through Social Media : ISM 2012 workshop proceedings, Oslo, Norway, December 3, 2012.
Følstad, Asbjørn; Ståhlbröst, Anna; Esbjörn, Ebbesson; Svensson, Jesper. 2012, Akademika forlag. SINTEF
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1