Cristin-resultat-ID: 1005178
Sist endret: 16. august 2013, 15:13
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2013

Teacher education research between national identity and global trends : NAFOL year book 2012

Bidragsytere:
  • Anna-Lena Østern
  • Kari Smith
  • Torill Ryghaug
  • Thorolf Krüger og
  • May Britt Postholm

Utgiver/serie

Utgiver

Akademika forlag
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 350
ISBN: 978-82-321-0193-1

Importkilder

Bibsys-ID: 130847593

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher education research between national identity and global trends : NAFOL year book 2012

Bidragsytere

Inaktiv cristin-person

Maria Anna-Lena Viola Østern

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna-Lena Østern
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Torill Ryghaug

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Thorolf Fredrik Krüger

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Thorolf Krüger
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 5 av 5

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Response of the National Graduate School for Teacher Education, NAFOL, to the Call for a More Research Based Teacher Education in Norway.

Østern, Anna-Lena; Smith, Kari. 2013, Akademika forlag. NTNU, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Conference Poster as a Multimodal Hybrid Form of Knowledge Exchange.

Østern, Anna-Lena; Strømme, Alex. 2013, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

From Accountability to Cultural Pedagogy and a Professional Space for Teacher Education — a Symposium Presentation.

Østern, Anna-Lena; Ray, Johanna; Kaihovirta-Rosvik, Hannah; Krüger, Thorolf. 2013, Akademika forlag. NTNU, ÅA, TUM, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Knowledge Creation in Teachers’ Professional Development: Tensions between Standardization and Exploration.

Helstad, Kristin; Lund, Andreas. 2013, Akademika forlag. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »