Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1005417
Sist endret:
21. februar 2013, 14:48
NVI-rapporteringsår:
2012
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2012
Seeing Pedagogically Telling Phenomenologically – or Struggling with the Profound Complexity of Education
Tone Sævi
og
A. Foran
Tidsskrift
Tidsskrift
Phenomenology & Practice
ISSN 1913-4711
e-ISSN 1913-4711
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2012
Volum: 6
Hefte: 2
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.29173/pandpr19861
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Seeing Pedagogically Telling Phenomenologically – or Struggling with the Profound Complexity of Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Tone Sævi
Forfatter
ved Avdeling for pedagogikk ved NLA Høgskolen
A. Foran
Forfatter
1
-
2
av
2