Cristin-resultat-ID: 1005417
Sist endret: 21. februar 2013, 14:48
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2012

Seeing Pedagogically Telling Phenomenologically – or Struggling with the Profound Complexity of Education

Bidragsytere:
  • Tone Sævi og
  • A. Foran

Tidsskrift

Phenomenology & Practice
ISSN 1913-4711
e-ISSN 1913-4711
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2012
Volum: 6
Hefte: 2
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Seeing Pedagogically Telling Phenomenologically – or Struggling with the Profound Complexity of Education

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Tone Sævi

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for pedagogikk ved NLA Høgskolen

A. Foran

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 2 av 2