Cristin-resultat-ID: 1007138
Sist endret: 8. april 2013, 09:43
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2013

Læreren som forsker

Bidragsytere:
  • Mary Brekke og
  • Tom Tiller

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 296
ISBN: 978-82-15-02113-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læreren som forsker

Bidragsytere

mary brekke

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Mary Brekke
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Tom Eilif Tiller

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tom Tiller
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

To praksisnære verktøy: "Lesson study" og PBL.

Danielsen, Anne Grete. 2013, Universitetsforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kunnskapsbygging i skolen via kvantitative verktøy - statistikk og spørreskjema.

Danielsen, Anne Grete. 2013, Universitetsforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Lærerstudenten som aksjonslærer i klasserommet.

Furu, Eli Moksnes. 2013, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Den nærværende og forskende lærer.

Postholm, May Britt. 2013, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Livshistorier. Et biografisk perspektiv i pedagogisk forskning.

Stølen, Gerd. 2013, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 15 | Neste | Siste »