Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1028627
Sist endret:
21. januar 2015, 16:10
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2014
Reading Comprehension and its Underlying Components in Second Language Learners: A Meta-analysis of Studies Comparing First and Second Language Learners
Monica Melby-Lervåg
og
Arne Lervåg
Tidsskrift
Tidsskrift
Psychological bulletin
ISSN 0033-2909
e-ISSN 1939-1455
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2014
Publisert online: 2013
Trykket: 2014
Volum: 140
Hefte: 2
Sider: 409 - 433
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1037/a0033890
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/37296
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-84894471997
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Reading Comprehension and its Underlying Components in Second Language Learners: A Meta-analysis of Studies Comparing First and Second Language Learners
Bidragsytere
Bidragsytere
Monica Melby-Lervåg
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Arne Ola Lervåg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Arne Lervåg
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2