Cristin-resultat-ID: 1033023
Sist endret: 14. juni 2013, 14:56
Resultat
Fagartikkel
2013

Hensikter med lærerutdanning og ulike kunnskapsformer. Er integrasjon av pedagogikk og fagdidaktikk formålstjenlig?

Bidragsytere:
  • Cecilie Haugen og
  • Tine Arntzen Hestbek

Tidsskrift

Bedre Skole
ISSN 0802-183X
NVI-nivå 0

Om resultatet

Fagartikkel
Publiseringsår: 2013
Hefte: 2
Sider: 32 - 37

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hensikter med lærerutdanning og ulike kunnskapsformer. Er integrasjon av pedagogikk og fagdidaktikk formålstjenlig?

Bidragsytere

Cecilie Rønning Haugen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Tine Arntzen Hestbek

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2