Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1033023
Sist endret:
14. juni 2013, 14:56
Resultat
Fagartikkel
2013
Hensikter med lærerutdanning og ulike kunnskapsformer. Er integrasjon av pedagogikk og fagdidaktikk formålstjenlig?
Cecilie Haugen
og
Tine Arntzen Hestbek
Tidsskrift
Tidsskrift
Bedre Skole
ISSN 0802-183X
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Fagartikkel
Publiseringsår: 2013
Hefte: 2
Sider: 32 - 37
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Hensikter med lærerutdanning og ulike kunnskapsformer. Er integrasjon av pedagogikk og fagdidaktikk formålstjenlig?
Bidragsytere
Bidragsytere
Cecilie Rønning Haugen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Tine Arntzen Hestbek
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2