Cristin-resultat-ID: 1040396
Sist endret: 25. juli 2013, 14:17
Resultat
Mastergradsoppgave
2008

Effekter av merkerelasjoner og merkekonsept på evaluering av uoverensstemmende merkeutvidelser

Bidragsytere:
  • Cathrine von Ibenfeldt Trelease

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
NVI-nivå 0

Om resultatet

Mastergradsoppgave
Publiseringsår: 2008
Antall sider: 135

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Effekter av merkerelasjoner og merkekonsept på evaluering av uoverensstemmende merkeutvidelser

Bidragsytere

Cathrine von Ibenfeldt

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cathrine von Ibenfeldt Trelease
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 1 av 1