Cristin-resultat-ID: 1043413
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013

Skriving som vei til kunnskap, identitet og kultur. En lærers arbeid med skriving på mellomtrinnet

Bidragsytere:
  • Jon Smidt og
  • Randi Solheim

Bok

Literacy i læringskontekster
ISBN:
  • 978-82-02-40598-4

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 188 - 200
ISBN:
  • 978-82-02-40598-4

Importkilder

Bibsys-ID: 130838950

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skriving som vei til kunnskap, identitet og kultur. En lærers arbeid med skriving på mellomtrinnet

Bidragsytere

Jon Smidt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Randi Solheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Literacy i læringskontekster.

Skjelbred, Dagrun; Veum, Aslaug. 2013, Cappelen Damm Akademisk. USNVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1