Cristin-resultat-ID: 1043606
Sist endret: 31. mai 2017, 08:30
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013

Kunnskapsløftet i klasserommet : : lærernes praksis, tenkning og utfordringer for videre læringsarbeid

Bidragsytere:
  • Wenche Rønning

Bok

Reformtakter: Om fornyelse og stabilitet i grunnopplæringen
ISBN:
  • 978-82-15-02138-6

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 101 - 117
ISBN:
  • 978-82-15-02138-6

Importkilder

Bibsys-ID: 131363905

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kunnskapsløftet i klasserommet : : lærernes praksis, tenkning og utfordringer for videre læringsarbeid

Bidragsytere

Wenche Rønning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Reformtakter: Om fornyelse og stabilitet i grunnopplæringen.

Karseth, Berit; Møller, Jorunn; Aasen, Petter. 2013, Universitetsforlaget. USN, UIO, NIFUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1