Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1043853
Sist endret:
9. mars 2015, 15:31
Resultat
Rapport
2013
Vurdering i skolen. Operasjonaliseringer og praksiser. Delrapport 2 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen
Lise Vikan Sandvik
og
Trond Hallgeir Buland
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
NTNU Program for lærerutdanning
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 252
ISBN: 978-82-7923-064-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7923-064-9
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Vurdering i skolen. Operasjonaliseringer og praksiser. Delrapport 2 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Lise Vikan Sandvik
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Trond Hallgeir Buland
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Vurderingspraksiser i matematikkfaget.
Fjørtoft, Henning. 2013, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Vurderinspraksiser i norskfaget.
Fjørtoft, Henning. 2013, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Oppsummerende drøftinger.
Fjørtoft, Henning; Sandvik, Lise Vikan; Buland, Trond Hallgeir; Engvik, Gunnar; Langseth, Inger Dagrun. 2013, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Vurderingspraksiser i engelskfaget.
Langseth, Inger Dagrun. 2013, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Arbeidsplaner i skolen.
Langseth, Inger Dagrun. 2013, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »