Cristin-resultat-ID: 1043853
Sist endret: 9. mars 2015, 15:31
Resultat
Rapport
2013

Vurdering i skolen. Operasjonaliseringer og praksiser. Delrapport 2 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen

Bidragsytere:
  • Lise Vikan Sandvik og
  • Trond Hallgeir Buland

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU Program for lærerutdanning

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 252
ISBN: 978-82-7923-064-9

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Vurdering i skolen. Operasjonaliseringer og praksiser. Delrapport 2 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen

Bidragsytere

Lise Vikan Sandvik

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Trond Hallgeir Buland

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Vurderingspraksiser i matematikkfaget.

Fjørtoft, Henning. 2013, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Vurderinspraksiser i norskfaget.

Fjørtoft, Henning. 2013, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Oppsummerende drøftinger.

Fjørtoft, Henning; Sandvik, Lise Vikan; Buland, Trond Hallgeir; Engvik, Gunnar; Langseth, Inger Dagrun. 2013, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Vurderingspraksiser i engelskfaget.

Langseth, Inger Dagrun. 2013, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Arbeidsplaner i skolen.

Langseth, Inger Dagrun. 2013, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »