Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1057043
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009
Instructional strategies in explicating the discovery function of proof for lower secondary school students
Liping Ding
og
Keith Jones
Bok
Bok
Proceedings of the ICMI Study 19 conference: Proof and Proving in Mathematics Education
ISBN:
9789860182101
Utgiver
The Department of Mathematics, National Taiwan Normal University
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Hefte: 1
Sider: 136 - 141
ISBN:
9789860182101
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9789860182101
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Instructional strategies in explicating the discovery function of proof for lower secondary school students
Bidragsytere
Bidragsytere
Liping Ding
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Keith Jones
Forfatter
ved University of Southampton
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the ICMI Study 19 conference: Proof and Proving in Mathematics Education.
2009,
Fagbok
1
-
1
av
1