Cristin-resultat-ID: 1057043
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009

Instructional strategies in explicating the discovery function of proof for lower secondary school students

Bidragsytere:
  • Liping Ding og
  • Keith Jones

Bok

Proceedings of the ICMI Study 19 conference: Proof and Proving in Mathematics Education
ISBN:
  • 9789860182101

Utgiver

The Department of Mathematics, National Taiwan Normal University

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
Hefte: 1
Sider: 136 - 141
ISBN:
  • 9789860182101

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Instructional strategies in explicating the discovery function of proof for lower secondary school students

Bidragsytere

Liping Ding

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Keith Jones

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Southampton
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

1 - 1 av 1