Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1061586
Sist endret:
20. januar 2015, 14:14
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013
Inquiry as a pedagogical practice - meanings of inquiry in teaching and learning in science education for all
Halvor Hoveid
og
Marit Honerød Hoveid
Bok
Bok
Inquiry in Science Education and Science Teacher Education
ISBN:
978-82-519-2933-2
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 27 - 54
ISBN:
978-82-519-2933-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2933-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Inquiry as a pedagogical practice - meanings of inquiry in teaching and learning in science education for all
Bidragsytere
Bidragsytere
Halvor Hoveid
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Marit Honerød Hoveid
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Inquiry in Science Education and Science Teacher Education.
Hoveid, Marit Honerød; Gray, Peter Barry. 2013, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1