Cristin-resultat-ID: 1061586
Sist endret: 20. januar 2015, 14:14
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013

Inquiry as a pedagogical practice - meanings of inquiry in teaching and learning in science education for all

Bidragsytere:
  • Halvor Hoveid og
  • Marit Honerød Hoveid

Bok

Inquiry in Science Education and Science Teacher Education
ISBN:
  • 978-82-519-2933-2

Utgiver

Akademika forlag
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 27 - 54
ISBN:
  • 978-82-519-2933-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Inquiry as a pedagogical practice - meanings of inquiry in teaching and learning in science education for all

Bidragsytere

Halvor Hoveid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Marit Honerød Hoveid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Inquiry in Science Education and Science Teacher Education.

Hoveid, Marit Honerød; Gray, Peter Barry. 2013, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1