Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1071714
Sist endret:
5. februar 2014, 11:23
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2013
New Voices in Norwegian Educational Research
Elisabeth Bjørnestad
og
Janicke Heldal Stray
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Brill|Sense
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 186
ISBN: 978-94-6209-462-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-94-6209-462-8
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
New Voices in Norwegian Educational Research
Bidragsytere
Bidragsytere
Elisabeth Bjørnestad
Redaktør
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Janicke Heldal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
Redaktør
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Circle Time as Whole-Class Teaching – Features, Form, and Content: A New Teaching Method in Norwegian and Swedish Lower Primary Classroom.
Bjørnestad, Elisabeth. 2013, Brill|Sense. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
New Voices in Norwegian Educational Research.
Bjørnestad, Elisabeth; Stray, Janicke Heldal. 2013, Brill|Sense. OSLOMET, MF
Innledning
Achievement goals: What are they and what significance do they have for students' learning and performance.
Brandmo, Christian. 2013, Brill|Sense. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Comprehending multiple texts: Theories, components, and competence.
Anmarkrud, Øistein; Ferguson, Leila Eve. 2013, Brill|Sense. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
How Educational Studies may Contribute to our Understanding of Innovation.
Olsen, Dorothy Sutherland. 2013, Brill|Sense. NIFU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »