Cristin-resultat-ID: 1071714
Sist endret: 5. februar 2014, 11:23
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2013

New Voices in Norwegian Educational Research

Bidragsytere:
  • Elisabeth Bjørnestad og
  • Janicke Heldal Stray

Utgiver/serie

Utgiver

Brill|Sense
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 186
ISBN: 978-94-6209-462-8

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

New Voices in Norwegian Educational Research

Bidragsytere

Elisabeth Bjørnestad

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Janicke Heldal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Circle Time as Whole-Class Teaching – Features, Form, and Content: A New Teaching Method in Norwegian and Swedish Lower Primary Classroom.

Bjørnestad, Elisabeth. 2013, Brill|Sense. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

New Voices in Norwegian Educational Research.

Bjørnestad, Elisabeth; Stray, Janicke Heldal. 2013, Brill|Sense. OSLOMET, MFInnledning

Achievement goals: What are they and what significance do they have for students' learning and performance.

Brandmo, Christian. 2013, Brill|Sense. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Comprehending multiple texts: Theories, components, and competence.

Anmarkrud, Øistein; Ferguson, Leila Eve. 2013, Brill|Sense. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

How Educational Studies may Contribute to our Understanding of Innovation.

Olsen, Dorothy Sutherland. 2013, Brill|Sense. NIFUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »