Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1079777
Sist endret:
31. mai 2017, 08:33
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013
Learning how to learn: self-regulated, peer-to-peer learning assisted by ICT
Agnieszka Jarvoll
og
Harald Nilsen
Bok
Bok
ICT in educational design: processes, materials, resources: vol 4
ISBN:
978-83-7842-112-2
Utgiver
Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórski
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 43 - 58
ISBN:
978-83-7842-112-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-83-7842-112-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learning how to learn: self-regulated, peer-to-peer learning assisted by ICT
Bidragsytere
Bidragsytere
Agnieszka Barbara Jarvoll
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Agnieszka Jarvoll
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Harald Nilsen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
ICT in educational design: processes, materials, resources: vol 4.
Baron-Polańczyk, Eunika. 2013, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórski.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1