Cristin-resultat-ID: 1079777
Sist endret: 31. mai 2017, 08:33
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013

Learning how to learn: self-regulated, peer-to-peer learning assisted by ICT

Bidragsytere:
  • Agnieszka Jarvoll og
  • Harald Nilsen

Bok

ICT in educational design: processes, materials, resources: vol 4
ISBN:
  • 978-83-7842-112-2

Utgiver

Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórski
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 43 - 58
ISBN:
  • 978-83-7842-112-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning how to learn: self-regulated, peer-to-peer learning assisted by ICT

Bidragsytere

Agnieszka Barbara Jarvoll

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Agnieszka Jarvoll
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Harald Nilsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

ICT in educational design: processes, materials, resources: vol 4.

Baron-Polańczyk, Eunika. 2013, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórski. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1