Cristin-resultat-ID: 1084124
Sist endret: 21. januar 2015, 15:07
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013

TEACHING DESIGN THEORY: SCAFFOLDING FOR EXPERIENTIAL LEARNING

Bidragsytere:
  • Viktor Hiort af Ornäs og
  • Martina Maria Keitsch

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 724 - 729
ISBN:
  • 978-1-904670-42-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

TEACHING DESIGN THEORY: SCAFFOLDING FOR EXPERIENTIAL LEARNING

Bidragsytere

Viktor Hiort af Ornäs

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Chalmers tekniska högskola

Martina Maria Keitsch

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for design ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Design Education - Growing Our Future. Proceedings of the 15th International Conference on Engineering and Product Design Education.

Bohemia, Erik; Ion, William; Kovacevic, Ahmed; Lawlor, John; McGrath, Mark; McMahon, Chris; Parkinson, Brian; Reilly, Ger; Ring, Michael; Simpson, Robert mfl.. 2013, The Design Society. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1