Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1084124
Sist endret:
21. januar 2015, 15:07
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013
TEACHING DESIGN THEORY: SCAFFOLDING FOR EXPERIENTIAL LEARNING
Viktor Hiort af Ornäs
og
Martina Maria Keitsch
Bok
Bok
Design Education - Growing Our Future. Proceedings of the 15th International Conference on Engineering and Product Design Education
ISBN:
978-1-904670-42-1
Utgiver
The Design Society
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 724 - 729
ISBN:
978-1-904670-42-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-904670-42-1
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
TEACHING DESIGN THEORY: SCAFFOLDING FOR EXPERIENTIAL LEARNING
Bidragsytere
Bidragsytere
Viktor Hiort af Ornäs
Forfatter
ved Chalmers tekniska högskola
Martina Maria Keitsch
Forfatter
ved Institutt for design ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Design Education - Growing Our Future. Proceedings of the 15th International Conference on Engineering and Product Design Education.
Bohemia, Erik; Ion, William; Kovacevic, Ahmed; Lawlor, John; McGrath, Mark; McMahon, Chris; Parkinson, Brian; Reilly, Ger; Ring, Michael; Simpson, Robert mfl.. 2013, The Design Society.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1