Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1122556
Sist endret:
24. november 2014, 13:00
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Teoretisk bakgrunn for tre kvalitative studier med vekt på kultur, på identitet og på betydningen av medierende språk for læring
Sylvi Penne
Bok
Bok
Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning
ISBN:
9788270997527
Utgiver
Novus Forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 16 - 31
ISBN:
9788270997527
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788270997527
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10642/1973
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Teoretisk bakgrunn for tre kvalitative studier med vekt på kultur, på identitet og på betydningen av medierende språk for læring
Bidragsytere
Bidragsytere
Sylvi Penne
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
The Didactic Challenge of New Literacies in School and Teacher Education (http://literacy.hio.no)
Sylvi Penne + 5 deltakere
Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
121 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning.
Kleve, Bodil; Penne, Sylvi; Skaar, Håvard. 2014, Novus Forlag. OSLOMET
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1