Cristin-resultat-ID: 1122556
Sist endret: 24. november 2014, 13:00
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Teoretisk bakgrunn for tre kvalitative studier med vekt på kultur, på identitet og på betydningen av medierende språk for læring

Bidragsytere:
  • Sylvi Penne

Bok

Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning
ISBN:
  • 9788270997527

Utgiver

Novus Forlag
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 16 - 31
ISBN:
  • 9788270997527
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teoretisk bakgrunn for tre kvalitative studier med vekt på kultur, på identitet og på betydningen av medierende språk for læring

Bidragsytere

Sylvi Penne

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning.

Kleve, Bodil; Penne, Sylvi; Skaar, Håvard. 2014, Novus Forlag. OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1