Cristin-resultat-ID: 1145289
Sist endret: 20. februar 2015, 10:49
Resultat
Lærebok
2014

Markedsføring : verdibasert forventningsledelse

Bidragsytere:
  • Magne Suphellen
  • Helge Thorbjørnsen og
  • Sigurd Villads Troye

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Lærebok
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 597
ISBN: 978-82-450-1259-0

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Markedsføring : verdibasert forventningsledelse

Bidragsytere

Magne Suphellen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Helge Thorbjørnsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Sigurd Villads Troye

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Innledning:Verdiskapning og forventninger.

Suphellen, Magne. 2014, Fagbokforlaget. NHHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Verdibasert forventningsledelse.

Troye, Sigurd Villads; Thorbjørnsen, Helge. 2014, Fagbokforlaget. NHHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Markedet.

Troye, Sigurd Villads; Thorbjørnsen, Helge. 2014, Fagbokforlaget. NHHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Produktet.

Troye, Sigurd Villads; Thorbjørnsen, Helge. 2014, Fagbokforlaget. NHHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kunden.

Troye, Sigurd Villads; Thorbjørnsen, Helge. 2014, Fagbokforlaget. NHHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 22 | Neste | Siste »