Cristin-resultat-ID: 1154074
Sist endret: 2. juni 2017, 13:32
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2015

Organizational Reputation in the Public Sector

Bidragsytere:
  • Arild Wæraas og
  • Moshe Maor

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2015
Antall sider: 264
ISBN: 9780415729772

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Statsvitenskap og organisasjonsteori

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Organizational Reputation in the Public Sector

Bidragsytere

Arild Wæraas

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Handelshøgskolen ved Norges miljø- og biovitenskapelige universitet

Moshe Maor

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved The Hebrew University of Jerusalem
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Understanding organizational reputation in a public sector context.

Wæraas, Arild; Maor, Moshe. 2015, Routledge. HHB, NMBUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Municipal reputation-building in Norway: A reputation commons tragedy?

Wæraas, Arild. 2015, Routledge. NMBUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Reputation management in times of crisis - how the police handled the Norwegian terrorist attack in 2011.

Christensen, Tom; Lægreid, Per. 2015, Routledge. UIO, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Driving Forces, Critique, and Paradoxes of Reputation Management in Public Organizations.

Byrkjeflot, Haldor. 2015, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Dealing with Stakeholders in Local Government: Three Norwegian Cases of Municipal Reputation management.

Bjørnå, Hilde. 2015, Routledge. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 5