Cristin-resultat-ID: 1156400
Sist endret: 14. oktober 2014, 13:37
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014

Kunstner eller lærer? Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanning

Bidragsytere:
  • Elin Angelo og
  • Signe Kalsnes

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 240
ISBN: 978-82-02-41507-5

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kunstner eller lærer? Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanning

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Elin Angelo

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Elin Angelo
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Signe Kalsnes

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fagseksjon for musikkpedagogikk og musikkterapi ved Norges musikkhøgskole
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Kunstner eller lærer? Et illustrerende profesjonsdilemma.

Angelo, Elin . 2014, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Innledning.

Angelo, Elin ; Kalsnes, Signe. 2014, Cappelen Damm Akademisk. NMH, NTNUInnledning

Læreropplæring i det frivillige kulturlivet. Et eksempel fra dirigentopplæring i korpsbevegelsen.

Emstad, Anne Berit; Angelo, Elin ; Sandvik, Lise Vikan. 2014, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kunstnerlærerens yrkesfelt.

Kalsnes, Signe. 2014, Cappelen Damm Akademisk. NMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kulturskolen som ressurssenter - konsekvenser for kulturskolelærerrollen?

Kalsnes, Signe. 2014, Cappelen Damm Akademisk. NMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 13 | Neste | Siste »