Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1162184
Sist endret:
10. oktober 2014, 14:05
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Formal Learning: Creating a Sense of Coherence and Direction in the Disrupted Lives of Unaccompanied Minors
Ann Christin Eklund Nilsen
og
Randi Wærdahl
Bok
Bok
Nordic work with traumatised refugees: Do we really care
ISBN:
9781443861366
Utgiver
Cambridge Scholars Publishing
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 261 - 274
ISBN:
9781443861366
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781443861366
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Formal Learning: Creating a Sense of Coherence and Direction in the Disrupted Lives of Unaccompanied Minors
Bidragsytere
Bidragsytere
Ann Christin Eklund Nilsen
Forfatter
ved NORCE Helse og samfunn ved NORCE Norwegian Research Centre AS
Randi Wærdahl
Forfatter
ved NORCE Helse og samfunn ved NORCE Norwegian Research Centre AS
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Nordic work with traumatised refugees: Do we really care.
Guribye, Eugene; Lie, Birgit; Øverland, Gwynyth. 2014, Cambridge Scholars Publishing. NORCE, RVTS, SØRLAND
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1