Cristin-resultat-ID: 1162184
Sist endret: 10. oktober 2014, 14:05
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Formal Learning: Creating a Sense of Coherence and Direction in the Disrupted Lives of Unaccompanied Minors

Bidragsytere:
  • Ann Christin Eklund Nilsen og
  • Randi Wærdahl

Bok

Nordic work with traumatised refugees: Do we really care
ISBN:
  • 9781443861366

Utgiver

Cambridge Scholars Publishing
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 261 - 274
ISBN:
  • 9781443861366

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Formal Learning: Creating a Sense of Coherence and Direction in the Disrupted Lives of Unaccompanied Minors

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Ann Christin Eklund Nilsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NORCE Helse og samfunn ved NORCE Norwegian Research Centre AS

Randi Wærdahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NORCE Helse og samfunn ved NORCE Norwegian Research Centre AS
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Nordic work with traumatised refugees: Do we really care.

Guribye, Eugene; Lie, Birgit; Øverland, Gwynyth. 2014, Cambridge Scholars Publishing. NORCE, RVTS, SØRLANDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1