Cristin-resultat-ID: 1167603
Sist endret: 31. mai 2017, 08:41
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Digital Game-Based Learning: Synergy between Pedagogy and Engagement

Bidragsytere:
  • Beata Godejord

Bok

ICT in Educational Design : Processes, Materials, Resources : vol. 5
ISBN:
  • 978-83-7842-153-5

Utgiver

Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórski
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 95 - 105
ISBN:
  • 978-83-7842-153-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digital Game-Based Learning: Synergy between Pedagogy and Engagement

Sammendrag

This paper presents an analysis of learning phenomenon occuring outside formal educational contex and is one of the outcomes of work on Norgesuniversitetet's project "Spillbasert læring" (Digital Game-Based Learning) realized in Norway in 2013-2014 by three University Colleges : Nord-Trøndelag University College, Hedmark University College and Nesna University College. The focus in the analysis is on the relation between gaming experience and learning experience. Presented analysis seeks to outline those aspects of non-educational digital games, which make game environment an encouraging setting for engaging in processes crucial to learning.

Bidragsytere

Beata Joanna Godejord

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Beata Godejord
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

ICT in Educational Design : Processes, Materials, Resources : vol. 5.

Baron-Polańczyk, Eunika. 2014, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórski. UZVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1