Cristin-resultat-ID: 1175418
Sist endret: 27. januar 2015, 13:58
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Bidrag til en empirisk pedagogisk etikk

Bidragsytere:
  • Geir Afdal
  • Åse Røthing og
  • Espen Schjetne

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 11 - 29
ISBN:
  • 978-82-02-45738-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Teologi og religionsvitenskap
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bidrag til en empirisk pedagogisk etikk

Bidragsytere

Geir Sigmund Afdal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Geir Afdal
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Aktiv cristin-person

Åse Røthing

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold

Espen Schjetne

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Empirisk etikk i pedagogiske praksiser : artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjon.

Afdal, Geir; Røthing, Åse; Schjetne, Espen. 2014, Cappelen Damm Akademisk. HIØ, MFVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1