Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1175418
Sist endret:
27. januar 2015, 13:58
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Bidrag til en empirisk pedagogisk etikk
Geir Afdal
Åse Røthing
og
Espen Schjetne
Bok
Bok
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser : artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjon
ISBN:
978-82-02-45738-9
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 11 - 29
ISBN:
978-82-02-45738-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-02-45738-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Teologi og religionsvitenskap
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Bidrag til en empirisk pedagogisk etikk
Bidragsytere
Bidragsytere
Geir Sigmund Afdal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Geir Afdal
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Åse Røthing
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold
Espen Schjetne
Forfatter
ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Empirisk etikk i pedagogiske praksiser : artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjon.
Afdal, Geir; Røthing, Åse; Schjetne, Espen. 2014, Cappelen Damm Akademisk. HIØ, MF
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1