Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1175856
Sist endret:
24. november 2014, 14:10
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014
ICERI2014 Proceedings. 7th International Conference of Education, Research and Innovation. November 17th-19th, 2014 — Seville, Spain
L. Gómez Chova
A. López Martínez
og
I. Candel Torres
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
ICERI Proceedings
ISSN 2340-1095
e-ISSN 2340-1095
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Hefte: 7
Antall sider: 5400
ISBN: 978-84-617-2484-0
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-84-617-2484-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
ICERI2014 Proceedings. 7th International Conference of Education, Research and Innovation. November 17th-19th, 2014 — Seville, Spain
Bidragsytere
Bidragsytere
L. Gómez Chova
Redaktør
A. López Martínez
Redaktør
I. Candel Torres
Redaktør
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Digital Learning Resource Design Without Forgetting Pragmatism: How Can a Creative Writing Course Integrate Different Basic Skills to Optimize Time Efficiency and Learning Outcomes?
Nilssen, Jannike Hegdal. 2014, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Experiences with use of applied digital game-based learning in humaniora.
Talmo, Vegard Mjøsund; Einum, Even. 2014, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Teacher Agency With Mobile Enhanced Response Systems in Foreign Language Teaching.
Zourou, Katerina. 2014, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Using the concurrent e-learning design method in a distributed mode for developing courses in teacher training and entrepreneurship.
Hjeltnes, Thorleif; Horgen, Svend Andreas; Hjeltnes, Tor Atle. 2014, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
4
av
4