Cristin-resultat-ID: 1175934
Sist endret: 24. juni 2015, 14:27
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2014

Fra progressivisme til tradisjonalisme i den norske grunnskolen? : endringer i norske læreres pedagogiske oppfatninger i perioden 2001-2012

Bidragsytere:
  • Gunn Imsen og
  • Magnus Rye Ramberg

Tidsskrift

Sosiologi i dag
ISSN 0332-6330
e-ISSN 1893-4617
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2014
Trykket: 2014
Volum: 44
Hefte: 4
Sider: 10 - 35

Importkilder

Norart-ID: 1500571121

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Fra progressivisme til tradisjonalisme i den norske grunnskolen? : endringer i norske læreres pedagogiske oppfatninger i perioden 2001-2012

Bidragsytere

Gunn Imsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Magnus Rye Ramberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2