Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1175934
Sist endret:
24. juni 2015, 14:27
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2014
Fra progressivisme til tradisjonalisme i den norske grunnskolen? : endringer i norske læreres pedagogiske oppfatninger i perioden 2001-2012
Gunn Imsen
og
Magnus Rye Ramberg
Tidsskrift
Tidsskrift
Sosiologi i dag
ISSN 0332-6330
e-ISSN 1893-4617
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2014
Trykket: 2014
Volum: 44
Hefte: 4
Sider: 10 - 35
Importkilder
Importkilder
Norart-ID: 1500571121
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Fra progressivisme til tradisjonalisme i den norske grunnskolen? : endringer i norske læreres pedagogiske oppfatninger i perioden 2001-2012
Bidragsytere
Bidragsytere
Gunn Imsen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Magnus Rye Ramberg
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2