Cristin-resultat-ID: 1180291
Sist endret: 21. januar 2015, 15:07
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014

Nafol Årbok 2014 NAFOL Year Book 2014 En gang lærer – alltid lærer? Once a Teacher – Always a Teacher?

Bidragsytere:
  • Anna-Lena Østern

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 223
ISBN: 978-82-450-1786-1

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Nafol Årbok 2014 NAFOL Year Book 2014 En gang lærer – alltid lærer? Once a Teacher – Always a Teacher?

Bidragsytere

Inaktiv cristin-person

Maria Anna-Lena Viola Østern

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna-Lena Østern
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Action Learning in Tripartite Teacher- Student Partnership: Dialog Seminar, a Tool for Integration of Research and Development in Teacher Education.

Steele, Annfrid Rosøy; Danielsen, Anne Grete. 2014, Fagbokforlaget. UIT, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Once a Teacher- Always a Teacher?

Smith, Kari. 2014, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Et skråblikk på forskerskolen NAFOL med ph.d.-stipendiatenes prosjekter i fokus.

Østern, Anna-Lena. 2014, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hvorfor blir avhandlinger refusert?

Lie, Sissel. 2014, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Til Leseren To the reader.

Østern, Anna-Lena. 2014, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »