Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1180291
Sist endret:
21. januar 2015, 15:07
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014
Nafol Årbok 2014 NAFOL Year Book 2014 En gang lærer – alltid lærer? Once a Teacher – Always a Teacher?
Anna-Lena Østern
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 223
ISBN: 978-82-450-1786-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-450-1786-1
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Nafol Årbok 2014 NAFOL Year Book 2014 En gang lærer – alltid lærer? Once a Teacher – Always a Teacher?
Bidragsytere
Bidragsytere
Maria Anna-Lena Viola Østern
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna-Lena Østern
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Action Learning in Tripartite Teacher- Student Partnership: Dialog Seminar, a Tool for Integration of Research and Development in Teacher Education.
Steele, Annfrid Rosøy; Danielsen, Anne Grete. 2014, Fagbokforlaget. UIT, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Once a Teacher- Always a Teacher?
Smith, Kari. 2014, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Et skråblikk på forskerskolen NAFOL med ph.d.-stipendiatenes prosjekter i fokus.
Østern, Anna-Lena. 2014, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Hvorfor blir avhandlinger refusert?
Lie, Sissel. 2014, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Til Leseren To the reader.
Østern, Anna-Lena. 2014, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »