Cristin-resultat-ID: 1183475
Sist endret: 10. desember 2014, 13:04
Resultat
Rapport
2014

Didaktisk analyse som grunnlag for læremiddelutvikling i videregående skole

Bidragsytere:
  • John Holt

Utgiver/serie

Utgiver

Lavenergiprogrammet

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 24

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Didaktisk analyse som grunnlag for læremiddelutvikling i videregående skole

Sammendrag

Denne didaktiske analysen omhandler hvordan kunnskaper om lavenergihus og energiøkonomisering kan integreres i lærernes undervisningspraksis for elever i videregående skole. Analysen er utført av Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved Høgskolen i Oslo og Akershus for Lavenergiprogrammet. Undervisningsopplegget som skal utvikles skal være for elever ved vg1 bygg- og anleggsteknikk og elever ved vg1 elektrofag, og ha et omfang på opptil 20 timer. I tillegg er det foretatt en analyse i forhold til vg2 byggteknikk med vekt på faglig dybde innen tømrerfaget.

Bidragsytere

John David Holt

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som John Holt
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1