Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1183475
Sist endret:
10. desember 2014, 13:04
Resultat
Rapport
2014
Didaktisk analyse som grunnlag for læremiddelutvikling i videregående skole
John Holt
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Lavenergiprogrammet
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 24
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Didaktisk analyse som grunnlag for læremiddelutvikling i videregående skole
Sammendrag
Denne didaktiske analysen omhandler hvordan kunnskaper om lavenergihus og energiøkonomisering kan integreres i lærernes undervisningspraksis for elever i videregående skole. Analysen er utført av Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved Høgskolen i Oslo og Akershus for Lavenergiprogrammet. Undervisningsopplegget som skal utvikles skal være for elever ved vg1 bygg- og anleggsteknikk og elever ved vg1 elektrofag, og ha et omfang på opptil 20 timer. I tillegg er det foretatt en analyse i forhold til vg2 byggteknikk med vekt på faglig dybde innen tømrerfaget.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
John David Holt
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som John Holt
Forfatter
ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
1
av
1