Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1191420
Sist endret:
2. februar 2015, 09:58
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Hvordan er vurderingspraksisene og -kulturene i norske skoler?
Henning Fjørtoft
Inger Dagrun Langseth
og
Lise Vikan Sandvik
Bok
Bok
Vurdering i skolen. Utvikling av kompetanse og fellesskap. Sluttrapport fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS)
ISBN:
978-82-7923-069-4
Utgiver
NTNU
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 59 - 72
ISBN:
978-82-7923-069-4
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7923-069-4
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Hvordan er vurderingspraksisene og -kulturene i norske skoler?
Bidragsytere
Bidragsytere
Henning Fjørtoft
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Inger Dagrun Langseth
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Lise Vikan Sandvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Vurdering i skolen. Utvikling av kompetanse og fellesskap. Sluttrapport fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS).
Sandvik, Lise Vikan; Buland, Trond Hallgeir. 2014, NTNU
Rapport
1
-
1
av
1