Cristin-resultat-ID: 1199550
Sist endret: 16. januar 2015, 13:47
Resultat
Mastergradsoppgave
2014

Didactic Consenquences og Dyslexia in Norwegian EFL Classrooms. A systematic review

Bidragsytere:
  • Maren Solheim Storkaas

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU

Om resultatet

Mastergradsoppgave
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 61

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Didactic Consenquences og Dyslexia in Norwegian EFL Classrooms. A systematic review

Bidragsytere

Mila Dimitrova Vulchanova

  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Maren Solheim Storkaas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2