Cristin-resultat-ID: 1200484
Sist endret: 20. januar 2015, 14:14
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2015

Dobbeltkvalifisering. Perspektiver på kultur, utdanning og identitet

Bidragsytere:
  • Stephen R Dobson
  • Lars Anders Kulbrandstad
  • Sigrun Sand og
  • Thor-Andre Skrefsrud

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2015
Antall sider: 226
ISBN: 978-82-321-0313-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Dobbeltkvalifisering. Perspektiver på kultur, utdanning og identitet

Bidragsytere

Stephen Roderick Dobson

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen R Dobson
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet

Lars Anders Kulbrandstad

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet

Sigrun Sand

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet

Thor Andre Skrefsrud

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Thor-Andre Skrefsrud
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Om tilværelsens letthet og tyngde. Dansebandkultur som høgskolestudium.

Dyndahl, Petter; Hara, Mariko; Karlsen, Sidsel; Nielsen, Siw Graabræk; Skårberg, Odd Sjønne; Vestby, Stian. 2015, Fagbokforlaget. HINN, NMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Spor av dobbeltkvalifisering - en introduksjon.

Kulbrandstad, Lars Anders; Skrefsrud, Thor-Andre. 2015, Fagbokforlaget. HINNInnledning

Kvalifisering i det flerkulturelle samfunnet. Dobbeltkvalifiseringsbegrepet sett i lys av et transkulturelt og transspråklig perspektiv.

Dewilde, Joke; Skrefsrud, Thor-Andre. 2015, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

En multikulturell barnehage i et monokulturelt sosialt landskap - analytiske innspill til framtidig mangfoldstenkning i barnehagen.

Andersen, Camilla Eline; Sand, Sigrun; Zachrisen, Berit. 2015, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

En inkluderende skole for elever med minoritetsspråklig bakgrunn?

Nes, Kari; Nordahl, Thomas. 2015, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 12 | Neste | Siste »