Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1200484
Sist endret:
20. januar 2015, 14:14
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2015
Dobbeltkvalifisering. Perspektiver på kultur, utdanning og identitet
Stephen R Dobson
Lars Anders Kulbrandstad
Sigrun Sand
og
Thor-Andre Skrefsrud
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2015
Antall sider: 226
ISBN: 978-82-321-0313-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-321-0313-3
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Dobbeltkvalifisering. Perspektiver på kultur, utdanning og identitet
Bidragsytere
Bidragsytere
Stephen Roderick Dobson
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen R Dobson
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet
Lars Anders Kulbrandstad
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet
Sigrun Sand
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet
Thor Andre Skrefsrud
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Thor-Andre Skrefsrud
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Om tilværelsens letthet og tyngde. Dansebandkultur som høgskolestudium.
Dyndahl, Petter; Hara, Mariko; Karlsen, Sidsel; Nielsen, Siw Graabræk; Skårberg, Odd Sjønne; Vestby, Stian. 2015, Fagbokforlaget. HINN, NMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Spor av dobbeltkvalifisering - en introduksjon.
Kulbrandstad, Lars Anders; Skrefsrud, Thor-Andre. 2015, Fagbokforlaget. HINN
Innledning
Kvalifisering i det flerkulturelle samfunnet. Dobbeltkvalifiseringsbegrepet sett i lys av et transkulturelt og transspråklig perspektiv.
Dewilde, Joke; Skrefsrud, Thor-Andre. 2015, Fagbokforlaget. HINN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
En multikulturell barnehage i et monokulturelt sosialt landskap - analytiske innspill til framtidig mangfoldstenkning i barnehagen.
Andersen, Camilla Eline; Sand, Sigrun; Zachrisen, Berit. 2015, Fagbokforlaget. HINN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
En inkluderende skole for elever med minoritetsspråklig bakgrunn?
Nes, Kari; Nordahl, Thomas. 2015, Fagbokforlaget. HINN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
12
|
Neste
|
Siste »