Cristin-resultat-ID: 1206928
Sist endret: 24. juni 2015, 14:27
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Skolen som lærende organisasjon.

Bidragsytere:
  • Eirik Johannes Irgens

Bok

Profesjonsrettet pedagogikk 8-13
ISBN:
  • 978-82-02-41927-1

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 283 - 298
ISBN:
  • 978-82-02-41927-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Økonomisk-administrative fag
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skolen som lærende organisasjon.

Bidragsytere

Eirik J. Irgens

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eirik Johannes Irgens
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Profesjonsrettet pedagogikk 8-13.

Postholm, May Britt; Tiller, Tom. 2014, Cappelen Damm Akademisk. UIT, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1