Cristin-resultat-ID: 1209797
Sist endret: 28. januar 2015, 13:32
Resultat
Intervju
2014

Lærere som lærer (Omtale av TasS prosjektet, UiS)

Bidragsytere:
  • Tormod Smedstad
  • Raymond Bjuland og
  • Nina Helgevold

Om resultatet

Intervju
Publiseringsår: 2014
Sted: Skolelederen 3, s. 14-15
Type: Tidsskrift
Dato: 10. mars 2014

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lærere som lærer (Omtale av TasS prosjektet, UiS)

Sammendrag

Vil en endring av praksisopplæring bidra til at studenter får et større fokus på elevers læring? Dette er blant de spørsmålene professor Raymond Bjuland og post doc. Nina Helgevold stiller i forkningsprosjektet TasS. Forskningsprosjekt tar sikte på å utvikle kunnskap om hvordan lærerstudenter utvikler kunnskap,ferdigheter og kompetanse som de vil behøve som framtidige lærere.

Bidragsytere

Tormod Smedstad

  • Tilknyttet:
    Journalist

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Intervjuobjekt
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Nina Helgevold

  • Tilknyttet:
    Intervjuobjekt
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3