Cristin-resultat-ID: 12153
Sist endret: 21. januar 2015, 15:26
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2004

Det ustyrlige klasserommet. Om styring, samarbeid og læringsmiljø i grunnskolen

Bidragsytere:
  • Gunn Imsen

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2004
Antall sider: 264
ISBN: 82-15-00443-1

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Det ustyrlige klasserommet. Om styring, samarbeid og læringsmiljø i grunnskolen

Bidragsytere

Gunn Imsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Skolens ledelse, skolens kultur og praksis i klasserommet: Er det noen sammenheng?

Imsen, Gunn. 2004, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hva driver de med i timene? Kateterstyrte og elevaktive praksisformer i grunnskolen.

Imsen, Gunn. 2004, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Introduksjon: den usynlige veven.

Imsen, Gunn. 2004, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Læreboken i reformtider - et verktøy for endring?

Bachmann, Kari Elisabeth. 2004, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Skole uten sanselighet? Det estetiske i grunnskolens læreplan L97.

Hohr, Hansjörg. 2004, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 5