Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
12153
Sist endret:
21. januar 2015, 15:26
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2004
Det ustyrlige klasserommet. Om styring, samarbeid og læringsmiljø i grunnskolen
Gunn Imsen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2004
Antall sider: 264
ISBN: 82-15-00443-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 82-15-00443-1
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Det ustyrlige klasserommet. Om styring, samarbeid og læringsmiljø i grunnskolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Gunn Imsen
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Skolens ledelse, skolens kultur og praksis i klasserommet: Er det noen sammenheng?
Imsen, Gunn. 2004, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Hva driver de med i timene? Kateterstyrte og elevaktive praksisformer i grunnskolen.
Imsen, Gunn. 2004, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Introduksjon: den usynlige veven.
Imsen, Gunn. 2004, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Læreboken i reformtider - et verktøy for endring?
Bachmann, Kari Elisabeth. 2004, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Skole uten sanselighet? Det estetiske i grunnskolens læreplan L97.
Hohr, Hansjörg. 2004, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
5