Cristin-resultat-ID: 1234541
Sist endret: 1. november 2016, 11:07
Resultat
Faglig foredrag
2014

Country of origin image, product knowledge and brand visibility of global hi-tech firms on social networking sites: effects on college students' purchase intention for personal computers (laptops)

Bidragsytere:
  • Richard Glavee-Geo
  • Adina Gabriela Tudor og
  • Zheng Chen

Presentasjon

Navn på arrangementet: European International Business Academy
Sted: Uppsala University
Dato fra: 11. desember 2014
Dato til: 13. desember 2014

Om resultatet

Faglig foredrag
Publiseringsår: 2014

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Country of origin image, product knowledge and brand visibility of global hi-tech firms on social networking sites: effects on college students' purchase intention for personal computers (laptops)

Bidragsytere

Richard Glavee-Geo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Adina Gabriela Tudor

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Zheng Chen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 3 av 3