Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1234882
Sist endret:
9. februar 2016, 10:22
NVI-rapporteringsår:
2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015
How much delay is there really in current games?
Kjetil Raaen
og
Andreas Petlund
Bok
Bok
MMSys '15: Proceedings of the 6th ACM Multimedia Systems Conference
ISBN:
978-1-4503-3351-1
Utgiver
Association for Computing Machinery (ACM)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 89 - 92
ISBN:
978-1-4503-3351-1
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1145/2713168.2713188
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-4503-3351-1
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How much delay is there really in current games?
Bidragsytere
Bidragsytere
Kjetil Raaen
Forfatter
ved School of Economics, Innovation, and Technology ved Høyskolen Kristiania
Andreas Petlund
Forfatter
ved Simula Research Laboratory
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
MMSys '15: Proceedings of the 6th ACM Multimedia Systems Conference.
Ooi, Wei Tsang; Feng, Wu-chi; Liu, Feng. 2015, Association for Computing Machinery (ACM). PSU, NUoS
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1