Cristin-resultat-ID: 1234882
Sist endret: 9. februar 2016, 10:22
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

How much delay is there really in current games?

Bidragsytere:
  • Kjetil Raaen og
  • Andreas Petlund

Bok

MMSys '15: Proceedings of the 6th ACM Multimedia Systems Conference
ISBN:
  • 978-1-4503-3351-1

Utgiver

Association for Computing Machinery (ACM)
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 89 - 92
ISBN:
  • 978-1-4503-3351-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How much delay is there really in current games?

Bidragsytere

Kjetil Raaen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved School of Economics, Innovation, and Technology ved Høyskolen Kristiania

Andreas Petlund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Simula Research Laboratory
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

MMSys '15: Proceedings of the 6th ACM Multimedia Systems Conference.

Ooi, Wei Tsang; Feng, Wu-chi; Liu, Feng. 2015, Association for Computing Machinery (ACM). PSU, NUoSVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1