Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1251598
Sist endret:
21. desember 2017, 11:15
NVI-rapporteringsår:
2015
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2015
Preschool-Age Problem Behavior and Teacher-Child Conflict in School: Direct and Moderation Effects by Preschool Organization
Vera Skalicka
Jay Belsky
Frode Stenseng
og
Lars Wichstrøm
Tidsskrift
Tidsskrift
Child Development
ISSN 0009-3920
e-ISSN 1467-8624
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2015
Volum: 86
Hefte: 3
Sider: 955 - 964
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1111/cdev.12350
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2473722
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-84929012426
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Preschool-Age Problem Behavior and Teacher-Child Conflict in School: Direct and Moderation Effects by Preschool Organization
Bidragsytere
Bidragsytere
Vera Skalicka
Forfatter
ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS
Jay Belsky
Forfatter
ved University of California, Davis
Frode Stenseng
Forfatter
ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS
Lars Wichstrøm
Forfatter
ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS
Forfatter
ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Forfatter
ved PH - Avd. for barne- og ungdomspsykiatri ved St. Olavs Hospital HF
1
-
4
av
4