Cristin-resultat-ID: 1251598
Sist endret: 21. desember 2017, 11:15
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2015

Preschool-Age Problem Behavior and Teacher-Child Conflict in School: Direct and Moderation Effects by Preschool Organization

Bidragsytere:
  • Vera Skalicka
  • Jay Belsky
  • Frode Stenseng og
  • Lars Wichstrøm

Tidsskrift

Child Development
ISSN 0009-3920
e-ISSN 1467-8624
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2015
Volum: 86
Hefte: 3
Sider: 955 - 964
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-84929012426

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Preschool-Age Problem Behavior and Teacher-Child Conflict in School: Direct and Moderation Effects by Preschool Organization

Bidragsytere

Vera Skalicka

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS

Jay Belsky

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of California, Davis

Frode Stenseng

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS

Lars Wichstrøm

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved PH - Avd. for barne- og ungdomspsykiatri ved St. Olavs Hospital HF
1 - 4 av 4