Cristin-resultat-ID: 1252619
Sist endret: 28. november 2017, 10:16
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2015

Direct and indirect effects of brand personality on brand attitude

Bidragsytere:
  • Ove Oklevik og
  • Magne Suphellen

Presentasjon

Navn på arrangementet: The European Marketing Academy (EMAC) 44th Annual Conference
Sted: Leuven
Dato fra: 26. mai 2015
Dato til: 29. juni 2015

Arrangør:

Arrangørnavn: The European Marketing Academy

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2015

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Direct and indirect effects of brand personality on brand attitude

Bidragsytere

Ove Oklevik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for økonomi og administrasjon ved Høgskulen på Vestlandet

Magne Suphellen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 2 av 2