Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1261735
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår:
2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015
Ledelse som læring i et ekspertmiljø. Fra minifiolinist til TrondheimSolist
Torild A Watne Oddane
og
Grete Wennes
Bok
Bok
Ledelse for læring i mulighetenes skole. Skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutvikling.
ISBN:
9788202482459
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 163 - 191
ISBN:
9788202482459
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788202482459
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Økonomisk-administrative fag
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Ledelse som læring i et ekspertmiljø. Fra minifiolinist til TrondheimSolist
Bidragsytere
Bidragsytere
Torild Alise Wathne Oddane
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Torild A Watne Oddane
Forfatter
ved NTNU Handelshøyskolen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Grete Wennes
Forfatter
ved NTNU Handelshøyskolen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Ledelse for læring i mulighetenes skole. Skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutvikling.
Emstad, Anne Berit; Angelo, Elin. 2015, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1