Cristin-resultat-ID: 1281370
Sist endret: 6. januar 2017, 14:46
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

The Role of the EFL Classroom in Maintaining Multilingual Identities - Issues and Considerations in Sør-Trøndelag Public Schools

Bidragsytere:
  • Anna Maria Krulatz og
  • Eivind Nessa Torgersen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 53 - 68
ISBN:
  • 9781681233437

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Role of the EFL Classroom in Maintaining Multilingual Identities - Issues and Considerations in Sør-Trøndelag Public Schools

Bidragsytere

Anna M Krulatz

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Maria Krulatz
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Eivind Nessa Torgersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Critical Views on Teaching and Learning English Around the Globe Qualitative Research Approaches.

Alvarez, Jose Aldemar; Amanti, Cathy; Keyl, Shireen; Mackinney, Erin. 2016, Information Age Publishing. RU, USU, GSU, UNIVALLEVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1