Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1281370
Sist endret:
6. januar 2017, 14:46
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
The Role of the EFL Classroom in Maintaining Multilingual Identities - Issues and Considerations in Sør-Trøndelag Public Schools
Anna Maria Krulatz
og
Eivind Nessa Torgersen
Bok
Bok
Critical Views on Teaching and Learning English Around the Globe Qualitative Research Approaches
ISBN:
9781681233437
Utgiver
Information Age Publishing
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 53 - 68
ISBN:
9781681233437
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781681233437
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The Role of the EFL Classroom in Maintaining Multilingual Identities - Issues and Considerations in Sør-Trøndelag Public Schools
Bidragsytere
Bidragsytere
Anna M Krulatz
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Maria Krulatz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Eivind Nessa Torgersen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Critical Views on Teaching and Learning English Around the Globe Qualitative Research Approaches.
Alvarez, Jose Aldemar; Amanti, Cathy; Keyl, Shireen; Mackinney, Erin. 2016, Information Age Publishing. RU, USU, GSU, UNIVALLE
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1