Cristin-resultat-ID: 1288405
Sist endret: 4. juni 2018, 11:39
Resultat
Rapport
2015

Quality in Norwegian Higher Education: A review of research on aspects affecting student learning

Bidragsytere:
  • Crina I. Damsa
  • Thomas de Lange
  • Mari Elken
  • Rachelle Esterhazy
  • Trine Fossland
  • Nicoline Frølich
  • mfl.

Utgiver/serie

Utgiver

Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning

Serie

NIFU-rapport
ISSN 1892-2597

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2015
Hefte: 24
Antall sider: 90
ISBN: 978-82-327-0127-8

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Quality in Norwegian Higher Education: A review of research on aspects affecting student learning

Bidragsytere

Crina Damsa

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Thomas de Lange

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Mari Elken

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning

Rachelle Esterhazy

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Trine Medby Fossland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Trine Fossland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 5 av 15 | Neste | Siste »