Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1288405
Sist endret:
4. juni 2018, 11:39
Resultat
Rapport
2015
Quality in Norwegian Higher Education: A review of research on aspects affecting student learning
Crina I. Damsa
Thomas de Lange
Mari Elken
Rachelle Esterhazy
Trine Fossland
Nicoline Frølich
mfl.
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Serie
NIFU-rapport
ISSN 1892-2597
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2015
Hefte: 24
Antall sider: 90
ISBN: 978-82-327-0127-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-327-0127-8
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Quality in Norwegian Higher Education: A review of research on aspects affecting student learning
Bidragsytere
Bidragsytere
Crina Damsa
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Thomas de Lange
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Mari Elken
Forfatter
ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Rachelle Esterhazy
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Trine Medby Fossland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Trine Fossland
Forfatter
ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
5
av
15
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Quality in Norwegian Higher Education: Pathways, Practices and Performances
Mari Elken + 17 deltakere
NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
52 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1