Cristin-resultat-ID: 1295777
Sist endret: 2. desember 2015, 07:04
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

Does Mentor-Education Make a Difference?

Bidragsytere:
  • Ingrid Helleve
  • Anne G. Danielsen og
  • Kari Smith

Bok

Mentoring for learning : climbing the mountain
ISBN:
  • 9789463000567

Utgiver

Brill|Sense
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 313 - 332
ISBN:
  • 9789463000567

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Does Mentor-Education Make a Difference?

Bidragsytere

Ingrid Maria Helleve

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid Helleve
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Anne Grete Danielsen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne G. Danielsen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Mentoring for learning : climbing the mountain.

Tillema, Harm; Van der Westhuizen, Gert J.; Smith, Kari. 2015, Brill|Sense. UJ, UL, UIBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1