Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1295777
Sist endret:
2. desember 2015, 07:04
NVI-rapporteringsår:
2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015
Does Mentor-Education Make a Difference?
Ingrid Helleve
Anne G. Danielsen
og
Kari Smith
Bok
Bok
Mentoring for learning : climbing the mountain
ISBN:
9789463000567
Utgiver
Brill|Sense
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 313 - 332
ISBN:
9789463000567
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-94-6300-058-1_15
ORIA
Søk i ORIA med 9789463000567
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Does Mentor-Education Make a Difference?
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingrid Maria Helleve
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid Helleve
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Anne Grete Danielsen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne G. Danielsen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Kari Smith
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Mentoring for learning : climbing the mountain.
Tillema, Harm; Van der Westhuizen, Gert J.; Smith, Kari. 2015, Brill|Sense. UJ, UL, UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1