Cristin-resultat-ID: 1306975
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

Facing challenges with technology enhanced language learning

Bidragsytere:
  • Tord Mjøsund Talmo
  • Astrid Myklebust og
  • Ketil Arnesen

Bok

ICERI2015 Proceedings. 8th International Conference of Education, Research and Innovation. Seville 16-18 November 2015
ISBN:
  • 978-84-608-2657-6

Utgiver

International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1

Serie

ICERI Proceedings
ISSN 2340-1095
e-ISSN 2340-1095
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Hefte: 2015
Sider: 7865 - 7873
ISBN:
  • 978-84-608-2657-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Facing challenges with technology enhanced language learning

Bidragsytere

Tord Mjøsund Talmo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Astrid Myklebust

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ketil Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

ICERI2015 Proceedings. 8th International Conference of Education, Research and Innovation. Seville 16-18 November 2015.

Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel. 2015, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1