Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1311494
Sist endret:
12. januar 2016, 22:21
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015
Pre-service teachers developing lesson plans in field practice
Raymond Bjuland
Reidar Mosvold
og
Janne Fauskanger
Bok
Bok
Nordic research in mathematics education – Proceedings of NORMA14, Turku, June 3-6, 2014
ISBN:
978-952-5993-17-2
Utgiver
The Finnish Research Association for Subject Didactics
Serie
Suomen ainedidaktinen tutkimusseura
ISSN 1799-9596
e-ISSN 1799-960X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Hefte: 10
Sider: 51 - 60
ISBN:
978-952-5993-17-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-952-5993-17-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Pre-service teachers developing lesson plans in field practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Reidar Mosvold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Janne Fauskanger
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Nordic research in mathematics education – Proceedings of NORMA14, Turku, June 3-6, 2014.
Silfverberg, Harry; Kärki, Tomi; Hannula, Markku S.. 2015,
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1