Cristin-resultat-ID: 1311494
Sist endret: 12. januar 2016, 22:21
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

Pre-service teachers developing lesson plans in field practice

Bidragsytere:
  • Raymond Bjuland
  • Reidar Mosvold og
  • Janne Fauskanger

Bok

Nordic research in mathematics education – Proceedings of NORMA14, Turku, June 3-6, 2014
ISBN:
  • 978-952-5993-17-2

Utgiver

The Finnish Research Association for Subject Didactics

Serie

Suomen ainedidaktinen tutkimusseura
ISSN 1799-9596
e-ISSN 1799-960X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Hefte: 10
Sider: 51 - 60
ISBN:
  • 978-952-5993-17-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Pre-service teachers developing lesson plans in field practice

Bidragsytere

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Janne Fauskanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Nordic research in mathematics education – Proceedings of NORMA14, Turku, June 3-6, 2014.

Silfverberg, Harry; Kärki, Tomi; Hannula, Markku S.. 2015, Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1