Cristin-resultat-ID: 1323384
Sist endret: 27. januar 2016, 09:46
Resultat
Faglig foredrag
2015

Hvordan kan Lesson Study bidra til skolebasert kunnskapsutvikling - resultater fra TasS prosjektet

Bidragsytere:
  • Raymond Bjuland

Presentasjon

Navn på arrangementet: Fakultetsmøte
Sted: Høgskolen i Buskerud og Vestfold
Dato fra: 14. oktober 2015
Dato til: 14. oktober 2015

Arrangør:

Arrangørnavn: Institutt for grunnskolelærerutdanning

Om resultatet

Faglig foredrag
Publiseringsår: 2015

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan kan Lesson Study bidra til skolebasert kunnskapsutvikling - resultater fra TasS prosjektet

Bidragsytere

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 1 av 1