Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1326181
Sist endret:
31. mai 2017, 08:57
NVI-rapporteringsår:
2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015
Bruk av strukturert drama for å hjelpa elevar til å forstå fysikk
Johannes Tveita
og
Frode Hermann Henanger
Bok
Bok
Det utvidete læringsrommet
ISBN:
978-82-450-1854-7
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 185 - 201
ISBN:
978-82-450-1854-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-450-1854-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, nynorsk
Tittel
Bruk av strukturert drama for å hjelpa elevar til å forstå fysikk
Bidragsytere
Bidragsytere
Johannes Tveita
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Frode Hermann Henanger
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Det utvidete læringsrommet.
Kjelen, Hallvard. 2015, Fagbokforlaget. NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1