Cristin-resultat-ID: 1326181
Sist endret: 31. mai 2017, 08:57
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

Bruk av strukturert drama for å hjelpa elevar til å forstå fysikk

Bidragsytere:
  • Johannes Tveita og
  • Frode Hermann Henanger

Bok

Det utvidete læringsrommet
ISBN:
  • 978-82-450-1854-7

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 185 - 201
ISBN:
  • 978-82-450-1854-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bruk av strukturert drama for å hjelpa elevar til å forstå fysikk

Bidragsytere

Johannes Tveita

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Frode Hermann Henanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Det utvidete læringsrommet.

Kjelen, Hallvard. 2015, Fagbokforlaget. NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1