Cristin-resultat-ID: 1334646
Sist endret: 31. mai 2017, 08:59
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2013

Experience-based Brand Personality as a Source of Value Creation: The Case of Lofoten

Bidragsytere:
  • Per- Ivar j Seljeseth og
  • Tor Korneliussen

Presentasjon

Navn på arrangementet: The 22nd Nordic Symposium in Tourism and Hospitality Research
Sted: Bodø and Svolvær
Dato fra: 24. september 2013
Dato til: 27. september 2013

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2013

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Experience-based Brand Personality as a Source of Value Creation: The Case of Lofoten

Bidragsytere

Per Ivar Seljeseth

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Per- Ivar j Seljeseth
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen ved Nord universitet

Tor Agnar Korneliussen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tor Korneliussen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1 - 2 av 2