Cristin-resultat-ID: 1338179
Sist endret: 22. mars 2017, 14:52
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2016

Forskerstudentene Lærerstudenter i nye roller

Bidragsytere:
  • Tove Leming
  • Tom Tiller og
  • Eva Alerby

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm AS
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2016
Antall sider: 136
ISBN: 9788202491451

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Forskerstudentene Lærerstudenter i nye roller

Bidragsytere

Tove Leming

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Tom Eilif Tiller

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tom Tiller
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Eva Margareta Alerby

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eva Alerby
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Luleå tekniska universitet
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

En utforskende student i kroppsøvingsfaget.

Danielsen, Karin Helene; Skaalvik, Kristin. 2016, Cappelen Damm AS. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hva forskerstudenter lærer om elev- og lærerrollen gjennom et tverrfaglig prosjekt.

Holmbukt, Tove Elinor. 2016, Cappelen Damm AS. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Språklærerstudentene møter forskning i praksis.

Larsen, Annelise Brox. 2016, Cappelen Damm AS. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

"Dette ante jeg ikke bodde inni meg". Om didaktisk-kunstnerisk FoU i kunst og håndverk.

Opstad, Kari Doseth. 2016, Cappelen Damm AS. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hva ser jeg? Studentens forskerblikk i eget praksisfelt.

Stølen, Gerd. 2016, Cappelen Damm AS. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »