Cristin-resultat-ID: 1338736
Sist endret: 22. februar 2016, 14:12
Resultat
Faglig kapittel
2015

Religion and Marketing: The Attractiveness of Religion as a Moral Brand

Bidragsytere:
  • Gabriel Levy og
  • Panagiotis Mitkidis

Bok

Om resultatet

Faglig kapittel
Publiseringsår: 2015
Sider: 159 - 168
ISBN:
  • 9781472534620

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Religion and Marketing: The Attractiveness of Religion as a Moral Brand

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Gabriel John Levy

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Gabriel Levy
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for filosofi og religionsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Panagiotis Mitkidis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Attraction of Religion A New Evolutionary Psychology of Religion.

Slone, D. Jason; Van Slyke, James. 2015, Bloomsbury Academic. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1