Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1338736
Sist endret:
22. februar 2016, 14:12
Resultat
Faglig kapittel
2015
Religion and Marketing: The Attractiveness of Religion as a Moral Brand
Gabriel Levy
og
Panagiotis Mitkidis
Bok
Bok
The Attraction of Religion A New Evolutionary Psychology of Religion
ISBN:
9781472534620
Utgiver
Bloomsbury Academic
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Faglig kapittel
Publiseringsår: 2015
Sider: 159 - 168
ISBN:
9781472534620
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781472534620
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Religion and Marketing: The Attractiveness of Religion as a Moral Brand
Bidragsytere
Bidragsytere
Gabriel John Levy
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Gabriel Levy
Forfatter
ved Institutt for filosofi og religionsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Panagiotis Mitkidis
Forfatter
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
The Attraction of Religion A New Evolutionary Psychology of Religion.
Slone, D. Jason; Van Slyke, James. 2015, Bloomsbury Academic.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1