Cristin-resultat-ID: 1340728
Sist endret: 4. september 2023, 16:20
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2015

Using the Rasch Model to Measure the Extent to which Students Work Conceptually with Mathematics

Bidragsytere:
  • Eivind Kaspersen

Tidsskrift

Journal of Applied Measurement
ISSN 1529-7713
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2015
Volum: 16
Hefte: 4
Sider: 336 - 352

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85018237613

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Using the Rasch Model to Measure the Extent to which Students Work Conceptually with Mathematics

Bidragsytere

Eivind Skoland Kaspersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eivind Kaspersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1