Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1340728
Sist endret:
4. september 2023, 16:20
NVI-rapporteringsår:
2015
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2015
Using the Rasch Model to Measure the Extent to which Students Work Conceptually with Mathematics
Eivind Kaspersen
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Applied Measurement
ISSN 1529-7713
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2015
Volum: 16
Hefte: 4
Sider: 336 - 352
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85018237613
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Using the Rasch Model to Measure the Extent to which Students Work Conceptually with Mathematics
Bidragsytere
Bidragsytere
Eivind Skoland Kaspersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eivind Kaspersen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1