Cristin-resultat-ID: 1341132
Sist endret: 29. februar 2016, 16:42
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2008

Probing the satisfaction – loyalty link: Does involvement, variety seeking and relationship investments attenuate the relationship?

Bidragsytere:
  • Håvard Huse og
  • Arne Morten Ulvnes

Presentasjon

Navn på arrangementet: Johan Arndts Markedsføringskonferanse
Dato fra: 11. juni 2008
Dato til: 12. juni 2008

Arrangør:

Arrangørnavn: NHH

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2008

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Probing the satisfaction – loyalty link: Does involvement, variety seeking and relationship investments attenuate the relationship?

Bidragsytere

Håvard Huse

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI

Arne Morten Ulvnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NTNU Handelshøyskolen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2