Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1352126
Sist endret:
22. november 2017, 15:57
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016
Heterochrony through moment-to-moment interaction: A micro-analytical exploration of learning as sense making with multiple resources
Ingvill Rasmussen
og
Crina I. Damsa
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Educational Research
ISSN 0883-0355
e-ISSN 1873-538X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.ijer.2016.04.003
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-84963955131
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Heterochrony through moment-to-moment interaction: A micro-analytical exploration of learning as sense making with multiple resources
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingvill Rasmussen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Crina Damsa
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2