Cristin-resultat-ID: 1352126
Sist endret: 22. november 2017, 15:57
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016

Heterochrony through moment-to-moment interaction: A micro-analytical exploration of learning as sense making with multiple resources

Bidragsytere:
  • Ingvill Rasmussen og
  • Crina I. Damsa

Tidsskrift

International Journal of Educational Research
ISSN 0883-0355
e-ISSN 1873-538X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-84963955131

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Heterochrony through moment-to-moment interaction: A micro-analytical exploration of learning as sense making with multiple resources

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Ingvill Rasmussen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Crina Damsa

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2